Kitaláltam, hogy hetente fogom mérni magam, bár a mérleg nem teljesen pontos, ráhagyok plusz/mínuszba 1-2 kilót. A lényeg a változás. Egészen jól bírtam a tegnapot is, estére puffasztott rizst ettem salátával, mert hajnali háromig rajzoltam és nem bírtam volna ki..persze nem 3-ig ettem, de olyan fél10-ig biztos ropogtattam. Ma meló, előtte pihentem, mert hulla voltam, így a torna ma is kimarad. Megint kifogás, kifogás hátán, de ez a hét erről szól. Holnap szülinapozás, remélem nem lesz sok fincsi süti :) Sajna délutánra még be fog csúszni egy kis zsemle, mert másképp nem tudom megoldani a melóban a kajálást...szalag mellett nincs megállás. Még jó, hogy mindjárt vége. Megyek, mert lassan indulnom kell, így búcsúzom :)

Szerző: Suricata  2012.05.18. 12:56 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr314524232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása