Vasárnap óta nagyon nem sikerült eljutnom futni, és nem is tornáztam, viszont bűnöztem. Bűnöztem alatt értsd, hogy tegnap becsúszott egy puding, és 2-3 napja nem alig eszem valamit, hanem normálisabb adagokat eszem. Ja és ma reggel még egy forró csoki is befigyelt....

Szóval most nagyon morcos vagyok, nagyon fáradt és nagyon nyűgös, és nagyon kéne futnom, de fáj a torkom és nem akarok beteg lenni, de most felveszem a futócipőm, futógatyám és hisztizve bár, de levonszolom magam futni....Áááááááh segítség, valaki cipeljen le!!!! 

Ja és 5km-t kéne menni, és újdonsült párocskám még nincs itthon, de fáj a foga és nem jön velem futni és tovább hisztizek, de már van rajtam futónaci. Áhj. FUTFUTFUTFUTFUT. 

MUSZÁJ.

Szerző: Suricata  2012.10.04. 17:02 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr824820200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása