Azt hiszem elértem a bűvös határt, amikor is átléptem a tíz kiló mínuszt...

Egyetlen kicsi gond van, hogy a  kaja féladagjának a féladagjának a felezésével, talán kezdek kicsit átesni a ló túloldalára...ma reggel 72 kg voltam, januárban 83 kg-ról indultam. Azért szerintem ez csúcs szuper :) Az utolsó egy hétben megszaladt a dolog és 74-ről csurogtam le 72-re, úgyhogy most megpróbálok normálisabban kajálni, és nagyon figyelni az ivásra, hogy tartsam picit a 72-t...nem akarok pórul járni.

Futni tegnap is voltam ~5 km-t, óriási motivációm van, hasizmozok kb 3-4 napja rendszeresen és popsira is tornázom picit..de tényleg csak picit. Az óriási motivációmat pedig úgy kell érteni, hogy most éppen egy olyan valakivel kereszteződik az utam, aki nem csak kitűnő kondícióban van, de fantasztikusan is néz ki, szóval nem csak, hogy én is szuperül akarok kinézni, hanem jön velem futni és együtt csináljuk...

Valahogy erre gondoltam anno, mint egyszer valamikor utamba eső motiváció...egyelőre igyekszem nem belé, hanem a szituba beleszeretni és kihasználni ameddig csak lehet, hogy ennyire motivált vagyok.. :) Bármeddig fog ez tartani, ilyen téren már most sokat köszönhetek neki.... :)

Kitartás annak, aki olvassa :)

Szerző: Suricata  2012.09.24. 10:42 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr694799103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása