Ma nagyon ott voltam a szeren és a 2,5 km-t 3 perces séta kezdéssel lefutottam, kb 18 perc alatt. Tehát: egyszer sem álltam meg a kezdő séta-beszélgetés után!! Ebben leginkább az játszott közre, hogy nem szúrt az oldalam, csak a legeslegvégén, úgyhogy tolhattam ami belefér.. :)

Ez azt jelenti, hogy lefutottam 15 percet egybe!! Nagy lépés ez nekem, amúgy a többieknek meg tök mindegy. Nem vagyok egy Armstrong.. :D

Bódotttáááá ;)

ui: a kaját három napja eléggé visszafogtam...hányok magamtól a tükörben, úgyhogy nincs más választásom.

Szerző: Suricata  2012.08.25. 21:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr294731923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása