rucik_1348042010.jpg_2916x1620

Azokat a ruhákat, ami rajtam van a képeken, nem tudtam hordani egyáltalán. A felső az rám sem jött, a fekete nadrágból mindenhol kifolytam, nem mertem benne leülni, féltem, hogy elrepül a gomb..a fehér pedig combközépig jött fel jó esetben. Bár ez csak három darab, de hihető, hogy a fél ruhatárammal így voltam. Egy másik nadrágot, amit meg akartam varratni, mert imádtam régen, de combnál kikopott, felvettem...és rájöttem, hogy erre a nadrágra pénzt áldozni kár lenne. Az a kategória volt, ami már csúnyán áll rajtad, mert lóg. Amikor megvettem, a combomon éppen hogy nem durrant szét.....

Szerző: Suricata  2012.09.19. 10:07 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr484787530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása