Már harmadszorra voltam kint és győztem le magam 2,5 km-en. Hétfő óta 1 percet javítottam, amit egyrészt nem is gondoltam volna, másrészt nagyon örülök neki :) Egyelőre maradok a 2,5 km-nél, ez körülbelül 20 perc futást jelent. Majd ha ez már megy gond nélkül, akkor lehet duplázni, azaz 5 km-ezni. 

Ami fontos. A múltkor posztolt cikkből kiokosodva, kipróbáltam a 2/3 légzés dolgot és boldogan mondom, hogy működik! Még van mit tanulnom, nem tagadom és gyakorolnom, de azt gondolom, jó úton haladok.

Szerző: Suricata  2012.07.19. 22:27 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr194667163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása