Undorítóan belezabáltam ebbe a napba. Bár kalóriailag kb ugyanannyi volt a kaja, mint eddig, de minőségileg nem. Nem tudom elrontottam-e mindent, de holnaptól minden folyt.köv. 

Tudom, nincsen erre mentség. Talán csak annyit mondok, hogy majdnem szakítottunk a párommal..nem volt sem agyam, sem kedvem, sem energiám, sem semmim a kajálással szórakozni. Ettem császármorzsát, éheztem, ettem megint, majd megint éheztem. Összesen három kis tányérnyit ettem belőle. Most meg muszáj ennem egy kis salátát, mert éhen halok. 

Persze mozgás ma nem volt. Holnap reggel viszont első lesz a futás. 

Más: A Penny Marketes tejsavót a boltban is lecsekkoltam szénhidrát és fehérje téren, de amikor megittam, akkor még egyszer ment a cheking. Sajnos a fehérje és a szénhidrát arány nem az igazi. Egyelőre ez is skippelve lesz. Azaz: hanyagolom. Marad a sovány túró és a tojásfehérje.

Senki ne adja fel! Nem csak egyedül "szenved"! Én biztosan nem állok meg 65 kg-ig! Már 79 vagyok! Szépek vagyunk és csinosak, csak mindig a még tökéletesebbre törekszünk :) Írok majd erről is egy bejegyzést hamarosan.

Jó éjt!

Szerző: Suricata  2012.06.11. 00:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr504577777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása