Ami azt illeti tényleg ***** drága normális kaját venni. Eddig fel sem tűnt. Vagyis az tűnt fel, hogy nagyon kevés pénzből kell megoldanom a kajálást, ergo nem is próbáltam normális kaját vásásrolni rajta. Barnarizs, zöldségek, corpovit keksz, zabpehely...rámegy a gatyám is. De nem bánom ezt sem, ha amúgy is kifogynék belőle...akkor menjen csak :)

Napok óta készítem fel magam a futásra, erre nem esik az eső? Szóval most beáztatom a barnarizsemet, aztán nekiállok tornázni egyet. Muszáj. Csináltam képet is magamról, ezt akkor teszem majd fel, ha már van "előtte" "utána" változat :) Remélhetőleg az "utána" változat kellemes reakciót vált a tükrömből.

Azt gondolom, amit most csinálok tetszik és remélem tartható hosszú távon. Meglátjuk.. :)

 

UPDATE: Futásos táblázat kezdésnek jó, de lehet lassúnak bizonyul. Ezt majd kitapasztalom. Hangsúlyozom, hogy soha nem szerettem és soha nem is tudtam futni, de meghozta a kedvem, hogy egyrészt muszáj, másrészt mindig csak picit kell :)

Szerző: Suricata  2012.06.05. 13:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr684566754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása