Feladtam. De újrakezdem. Ez nem mehet így tovább. Na nem mintha ennek amit most csinálok értelme lenne. De már unom az irigykedő pillantásaimat, hogy mindenki csinos csak én nem. 

Következő lépések:

- keresek valami sportot

-kalóriát számolok

Hátha így sikerülni fog. Naiv vagyok. Annyira undorító módon kajáltam eddig, hogy azt hittem, hogy ha elhagyom a rengeteg csokit, tésztát, péksütiket, akkor elindul valami, ami kilóban mérhető, ráadásul nem pluszban. Nos, így elhagytam ezeket, de a kilók nem mentek, sőt maradtak, és még így is, hogy nagyjából mindent kajálok, éhségrohamok törnek rám. Egy dolgot kell még valahogy megváltoztatni, de nagyon sürgősen. Amikor nem muszáj, nem eszünk! Nem mellesleg tanuláshoz, filmezéshez, unatkozáshoz nem veszünk magunkhoz felesleges plusz "táplálékot"...

Start: 168 cm, 80 kg.

Szerző: Suricata  2012.06.01. 00:37 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr564558368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása