Nos, a reggelim csupa színes finomság volt, uborka, paradicsom, saláta, natúr joghurttal nyakon öntve és egy kis fűszerrel megbolondítva, mellé egy szelet csirkemell.

Az ebédet kicsit elhúztam, ez is lett a vesztem vagy nem? Megkívántam a tejbegrízt. Tudom, hogy van ennek is bőven kalóriatartalma, de fél liter tejből csináltam, kevés búzadarával, így elég könnyű lett, de el is fogyott hamar. Most egészen jóllakottnak érzem magam, de ez persze nem jelenti azt, hogy nem tudnék bárminemű finomságot itt helyben elpusztítani.. :)

A mai napra már nem tervezek kajálást, ezért gondolom, hogy még így is bőven benne vagyok a kalóriáimba. Lehet el kéne kezdeni a számolgatást? És nem csak a megbecsült érték becsült értékének a becsült értékén gondolkozni? Sok embertől hallottam már, hogy hatásos. Talán lehet nekem is ez jönne be, ha már ennyire ellene vagyok mindenféle fogyókúrának...

Tetszik az ötlet.. :)

Szerző: Suricata  2012.05.28. 18:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr584551246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása