Azért az vicces, hogy másik mérlegen csak 80 kg vagyok. Most akkor álljak rá még háromra és szörnyülködve boruljak le róla, ha 90 kg-t mutat, majd álljak egy másikra és vegyem tudomásul boldogan, hogy az meg csak 78 kg-t. Wow! Valamit nagyon tudok. Másfél perc alatt 12 kg fogyás. Ez fantasztikus. 

De most komolyan! Már abban sem vagyok biztos, hogy az a mérleg, amin elkezdtem magam mérni, ugyanazt mérné, ha két órával később állnék rá. Én naiv azt gondoltam, hogy a súlykülönbség a lényeg, tehát az sem baj, ha nem pontos a mérleg, de ha ennyire, hát azért az kiábrándító. Ezek után rá merjek még állni? Igazából már csak röhögök az egészen. Megyek írok egy zh-t, aztán jövök haza tornázni. 

/Túl sok lett a mérleg. Na mindegy./

Szép napot!

Szerző: Suricata  2012.05.24. 08:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr284543020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása