A mérleg egy dekával sem mutatott kevesebbet...kicsit elkeseredtem. A tükörben és ruha nélkül is úgy érzem magam, mint egy óriás tehén. Még a fehér-lila foltok is stimmelnek, ugyanis mostanában olyan színem van, mint aki pincében napozott, emellett rejtélyes lila foltok is vannak a lábamon. Ezen felül még sok más dolog is közrejátszik abban, hogy a hangulatom egyenlő egy nagy rakás kecskebogyóval. 

Ma rizs volt a menü, fasírttal. Körülbelül egy normál adagot ettem ma, háromba elosztva. Így háromszor ettem, mindig kicsit. Ennek eredménye, hogy most is éhes vagyok. Párom nem sokára megérkezik az eheti salátaszállítmánnyal, így neki is foghatok a szuper vacsorának. Éljen.

A napi két liter víz is általában megvan, most már tényleg csak a torna kellene. Bár ma kivételesen gyilkos hangulatban voltam, így nem akartam kárt tenni a tv-ben azzal, hogy kedves Norbit nézem benne. Plusz pont ide. Gratulálok. Így sosem fogsz lefogyni és örökre tehén maradsz..

Búúú

Szerző: Suricata  2012.05.22. 17:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr594532179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása