Nos, sok ilyet olvastam már, de még egyszer sem jutott eszembe, hogy én is vezessem a "fogyi-naplót". De muszáj. Valamilyen motiváció kell. Gondoltam, hogyha leírom, akkor engem is motiválni fog és talán másokat is. 

A huszonkettedik évemet taposom és a testtömeg indexem szerint túlsúlyos vagyok. Igazából nem mondott újat. Bár először meglepődtem, ezt a szót nem használnám magamra. Szerencsére arányosan vagyok kövér, így nem látszik, hogy az alig 170 centimhez éppen 83 kg-ot nyomok. Bizony. Ez állatira sok. De így is javuló tendencia, ugyanis a tél közepén mértem 87 kg-ot is. Kimondani sem mertem eddig, nem hogy leírni. Régebben olyan 72 környékén ingadoztam, aztán jött a tartós kapcsolat, fogamzásgátló, na meg a lustulás. 

Mivel mindenki kiröhögne, hogyha az egészet a tabira fognám, azért egy picit mégis megteszem. Lassan 3 éve szedem a bogyókat, és pontosan 3 éve kezdtem el hízni is. Aláírom, hogy én lustultam el, bár eddig sem voltam valami sportos, de igazából a tabi szedésén kívül nem változott semmi. Tény, hogy édesszájú vagyok és picit talán elszállt velem a ló, de ezt csak akkor éreztem, amikor a régi ruháim kezdtek kicsik lenni...

Szóval a tabi részben hibás, és én is. Bár tudom, hogy teljesen én, de ezzel a gondolattal még barátkozom. De most, elhatároztam magam. Nem diétázom, nem ígérem, hogy rendszeresen eljárok futni. Ezeket képtelen vagyok betartani.

Inkább a kellemest kötöm a hasznossal, köret helyettesítés salátával, rengeteg víz és torna! A legfontosabb pedig: teljes mértékben csoki megvonás!! Azt gondolom, hogyha másért nem, azért biztosan hasznos lesz ez, mert már kevesebb felesleges kalóriát viszek be..és mégsem kell csorgó nyállal néznem, hogy a másik milyen finomat eszik, miközben én egy karalábét rágcsálok.

Tegnap már zöldséges rizst ettem, ma pedig nagyon kevés csirkemell salátával, egy fej krumplival. A krumplival lehet elrontottam az egészet, de ha így van, és? Így is kevesebb és jobb kaja, mint amit eddig ettem. Nem fogyókúrázom! Nem diétázom! Utálom ezeket a szavakat, mert a környezetükben eszméletlen csoki zabálhatnékom támad.

Ezzel zárom is a soraimat, jövök nemsokára!

Szerző: Suricata  2012.05.17. 14:23 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr304522207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása