A mai nap sem vittem túlzásba a kajálást, kalóriát nem számolok, de amit megettem, valószínűleg nem súrolta még alulról sem a maximálisan bevihető kalóriamennyiséget. Tervezem közzétenni az "étrendemet", ha nekem beválik, ha nem, akkor törlöm a blogot a francba. Természetesen ezt nem szeretném. 

Az étrendről annyit tudni kell, hogy az előzőekben linkelt és még több hozzá keresett megbízható internetes forrásból van összevagdosva, így tulajdonképpen nem étrend, hanem egy útmutató. 

Ma nagyon motivált voltam, főleg azért, mert már ideje volt a futásnak és felpróbáltam az egyik rövidszárú farmerom (nem, nem megyek melegítőben utcára..), és rám jött!! Annyira boldog voltam, hogy alig tudtam kivárni azt az egy órát, amit még tanulásra szántam :) 

Ekkor párom is megérkezett, leült vacsorázni, én addig Norbi Duci Tréningeztem 30 percet, csak bemelegítésnek, majd kimentünk a Városligetbe és futottam -szintén az előző bejegyzésben linkelt- futásterv alapján. Mivel tudom, hogy rossz kondiban vagyok, de azért MINDENNAPLEKELLGYŐZNIÖNMAGUNKAT, úgy terveztem és úgy is valósítottam meg, hogy ami a futáshoz van írva, abból minimumot veszek, ami a sétához, abból maximumot. Tehát, 1 perc futás minimum, 2 perc séta maximum. Ezt ötször. Hát a végére kiköptem a tüdőm, de jól esett! Annyit futottam mindig, amennyit bírtam, nem volt meg az a muszáj érzés, mint anno tesiórán. 

Egy biztos. Holnap reggel ott kezdek :)

Szerző: Suricata  2012.06.06. 22:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meandmirror.blog.hu/api/trackback/id/tr504570364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása